.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فوری / ترمیم مدیریتی استان ادامه دارد ....
مدير كل سياسي استانداري مازندران بركنار شد
شمال نیوز : به نظر می رسد این برکناری با حواشی بوجود آمده از سوی برخی گروههای در حاشیه سفر رئیس جمهور بی ارتباط نبوده و ربیع فلاح جلودار قصد دارد بازهم تیم مدیریتی استان را ترمیم نماید....

شمال نیوز : طي حكمي از سوي استاندار مازندران مدير كل سياسي استانداري مازندران بركنار شد .

به گزارش شمال نیوز دقایقی قبل با صدور حكمي از سوي دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران ، حسين حسن نژاد مديركل سياسي استانداري مازندران از سمت خود بركنار شد .

به نظر می رسد این برکناری با حواشی بوجود آمده از سوی برخی گروهها ، در حاشیه سفر رئیس جمهور بی ارتباط نبوده و ربیع فلاح جلودار قصد دارد بازهم تیم مدیریتی استان را ترمیم نماید .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساداتی 29 مهر 1394
یه ساروی باید مدیرکل سیاسی شود در غیر اینصورت اعتراض
تدبیر و امید 29 مهر 1394
استاندار - استاندار / تشکر - تشکر
سید اصلاح طلب 29 مهر 1394
احتمالا این برکناری با بیانیه حاشیه ساز برخی از دوستان نادان مرتبط است . ربیع فلاح ریشه را به خوبی شناسایی کرد . فکر نمی کردم اینقدر استاندار باهوش باشد .
تحلیلگر . با عرض پوزش 29 مهر 1394
سلام خبرهای شنیده حاکی از آن است که ستاد استقبال سفر استان در هنگامه سفر مورد بی توجهی مدیریت ارشد استان قرار گرفته و لذا بدون فکر نامه ای خطاب به ریس جمهور از باب عذرخواهی نوشته که این نامه دستاویز مخالفین و گروههای افراطی استان واقع گردید و عکس های کذایی در خصوص عدم استقبال از ریس جمهور را ناخدا گاه تایید کرد . به نظر میرسد شیطنت هایی از سوی حوزه سیاسی صورت گرفته باشد که شاید در این ایام به صلاح استان نمیبود و ای کاش استاندار محترم هم در عزل مدیرکل سیاسی صبر بیشتری به خرج می داد هرچند که تمامیت خواهی بعضی از افراد کنار استاندار محترم به علت مسائل شخصی (مانند کم توجههی مدیرکل سیاسی و زیر بار نرفتن بعضی از دستورات حوزه به او ) تاثیر بسزایی در این عزل داشته که بیشتر به منافع شخصی حوزه بر می گشت نه منافع استانی . جا داشت اینگونه مسائل شخصی از طرف استاندار محترم جدی تلقی نمی شد . در هر حال این ایام که نزدیک به انتخابات است اینگونه تصمیمات شتابزده ان هم در حوزه سیاسی عجیب به نظر میرسد .. ای کاش دوستان ستاد سفر عجولانه نامه نمینوشتند . ای کاش حوزه معاونت سیاسی در این امور تدبیر به خرج می داد . ای کاش شیطنت در درون استانداری و با چراغ سبز در جهت ضعیف جلوه دادن استاندار انجام نمیگرفت .. ای کاش اطاف استاندار و حوزه او افراد با شرح صدر و صبور حضور داشتند که منافع استانی را بر عصبیت های جاهلی و عفده های درونی ترجیح می دادند ( البته شاید به دلیل آشنا نبودن با استانداری و کم تجربه بودن ) .. و ای کاش استاندار معتدل و محترم با صبر و حوصله و گوش نکردن حرف اطرافیان سالم ولی کم تجربه و جاهل تن به چنین کاری نمی داد .. هر چند که باید منصفانه گفت استاندار انسانی صادق و سالم و پرکار ولی با سیاست آشنا نیست . شاید همین عدم آشنایی روزی باعث سقوط او و دوستان و شاید خدای ناکرده استان شود ...
مازندرانی 29 مهر 1394
حسن نژاد یه تیمی تشکیل داده که اهداف و برنامه های یه تیم دیگه رو داشتن میسر میکردند که خلاف دولت تدبیر و امید بوده حسن نژاد سرتیم بوده که عزل شده آقای استاندار لطفاً بازیکنان این تیم رو هم عزل کنید...
تدبیر 29 مهر 1394
بالاخره این استاندار یه مدیری که نابجا بود را خوب تشخیص داد، از این دست مدیران قبلی هنوز با تفکر اونجوری هستن که به لطف رفعت دولت تدبیر و امید بر صندلی تکیه زدند.
صادق 29 مهر 1394
شنیده ها حاکی از آن است که آقایان خنجری . اسد . واحدی . شفیعی . علوی . شادمان . آجدانی . کریم پور . گزینه های جدی سرپرستی دفتر سیاسی مطرح می باشند . ضمنا خیلی ها منتظر جا خالی شدن مدیران هستند . برای تصاحب پست مدیریتی صف های طولانی پشت منزل متنفذین استانی کشیده شده است . لذا از استانداری مازندران عاجزانه جهت نجات متنفذین استان خواهش میشود زودتر تکلیف این پست را مشخص کنند ..
رضا 29 مهر 1394
خودش هم بايد عوض شود
رزمجو 29 مهر 1394
بنده از برادر بسیار گرامیم جناب آقای یونسی رستمی معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران،با توجه هوشمندی و زیرکی بسیار مدبرانه خود،ریشه دو دستگی و بی ثباتی در استان را مورد شناسایی قرا داده،و این فرد بی کفایت و بی اراده را از این مسئولیت بر کنار نموده است،صمیمانه تقدیر و تشکر و قدر دانی می نمائیم.
نا شناس 29 مهر 1394
دکتر حسین شجاعی رو بعنوان مدیرکل انتخاب بکن
درسته سارویه ولی بزرگ شده تهرانه استان هم روش اجماع داره مردی سراسر قانونیه
محمد 29 مهر 1394
دلیل برکناری را توضیح دهید خاهشا چون بدون دلیل کسی را عزل نمیکنند. تاجایی که خبر داشتیم یکی از بهترین مدیرهای استان بودند حالا برکنارشدن ینی چی؟؟
احمدی 29 مهر 1394
دیگه استاندار واقعا باید عوض شه، اگر به سفر مربوط است به دلیل وجود نیروهای احمدی نژادی است، یک نفر مدیر قدرتمند اصلاحاتی در استانداری بود آن را هم تندروهای احمدب نژادی زدند.
test 3 آبان 1394
1' or 1='0
سیده ازاده نقیبی 10 آبان 1394
بنام خدا اقای استاندار محترم و مدیر بسیار کار خوبی کردید که مدیر کل سیاسی استانداری را عزل کردید چون بنظر من دولت تدبیر و امید را با این ادمها داشتید نا امید میکردید و خود را بخاطر اینها مورد اتهام قرار میدادید ولی خواهش میکنم به معاون هاتون مخصوصا معاون سیاسی اقای یونسی هم کمی دقت کنید چون ایشان نیروی احمدی نژادی مخفی در دولت تدبیر و امید میباشد همه ی مردم چه اداری چه غیر اداری از ایشون انزجار دارن و وجهه شما هم داره خراب میشه مگر اینگه خودتون هم .......
سیده ازاده نقیبی 10 آبان 1394
به این مکان مجازی میگن سایت چرا هر چیز رو خوشتون نمیاد به اشتراک نمیذارید؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.